خوراک دام فراوری شده کد 10311A

توضیحات محصول

خاک بنتونیت فراوری شده کد 10311A – مورد مصرف صنایع خوراک دام، طیور و آبزیان

این نوع از بنتونیت فراوری شده به عنوان مکمل در خوراک دام، طیور و آبزیان به منظور تهیه پلت و جذب حداکثری گروه آفلاتوکسین ها و سموم قارچی کاربرد دارد، همچنین وجود این ماده به افزایش هضم و جذب مواد غذایی کمک می نماید.

مزایای استفاده از خاک بنتونیت فراوری شده کد 10311A در خوراک دام و طیور و آبزیان:

  • افزایش قابلیت هضم و جذب مواد اولیه
    با استفاده از بنتونیت اکتیو کد 10311A در خوراک و با اعمال فشار و حرارت در طی فرایند پلت سازی، قابلیت هضم و جذب مواد اولیه افزایش می یابد و در نتیجه کیفیت خوراک بهبود یافته و دام در زمان کمتر رشد بهتری را نشان خواهد داد.
  • جذب آفلاتوکسین ها و سموم قارچی
    خاک بنتونیت فراوری شده کد 10311A، کلیه سموم قارچی از جمله آفلاتوکسین های موجود در خوراک را به خوبی جذب کرده و مانع از جذب آنها در بدن دام می گردد و با حذف عوامل موثر بر رشد دام، فرایند رشد را تسریع می نماید، همچنین با جذب سموم قارچی و آفلاتوکسین ها از خوراک دام، مانع از ورود آنها به زنجیره غذایی انسان می گردد.
  • پخش یکنواخت مواد تشکیل دهنده خوراک
    در خوراک پلت تهیه شده با استفاده از بنتونیت فراوری شده کد 10311A بر خلاف خوراک آردی به دلیل متراکم بودن مواد خوراکی، ریزمغذی ها مانند ویتامینها، املاح و اسیدهای آمینه به طور یکنواخت در خوراک توزیع می گردند. از طرفی در روش پلت طی حمل و نقل، ذرات بزرگتر از کوچکتر جدا نشده کیفیت مناسب خوراک حفظ خواهد گردید و در نتیجه خوراک به صورت یکنواخت در اختیار دام قرار می گیرد.
  • تحریک اشتها و افزایش مصرف خوراک
    برای دام های گوشتی، مصرف دان کرامبل یا پلت، نسبت به خوراک آردی بسیار راحت تر است در نتیجه میزان مصرف خوراک افزایش می یابد. این تحریک اشتها به خصوص در سنین پایین و فصول گرم منجر به افزایش بیشتر وزن بدن و مقاومت گله در برابر بیماری ها و استرس های محیطی می گردد.
  • کاهش زمان مصرف
    این کاهش زمان صرف شده برای خوردن خوراک باعث می شود که انرژی بیشتری برای رشد صرف شود و در نتیجه ضریب تبدیل کاهش یابد.

خاک رنگبر افرا کد 10311A

مشخصات خاک بنتونیت فراوری شده کد 10311A:



جزئیات محصول
  • موقعیت:

    سلطانیه زنجان